17 juni 2013

Précision - Pink-adelic no5

Flere neonfarvede neglelakker! Denne gang Précisions Pink-adelic, et mærke jeg aldrig havde hørt om, før min veninde gav mig en neglelak derfra. Er blevet ret vild med neonfarver på neglene. Jeg tror det er en økologisk-agtigt neglelak, hvis I ved, hvad jeg mener, da jeg tror, den er fra min venindes arbejde, som er sådan en økologisk helsekost butik. 


Man kan godt mærke på den, at den ikke er som andre neglelakker, fordi den er lidt tykkere at have med at gøre. Den tog også rigtig lang tid at tørre, selvom der stod på flasken, at den var hurtigtørrende. Jeg lagde et lag hvid neglelak: OPI Alpine Snow under, da det hjælper på at fremhæve neoneffekten hos de fleste neonneglelakker. Derefter to lag af Pink-adelic. 

Det er en 100% selvlysende neglelak, der er super vild. Den eneste hage ved den, er at den er tyk og tager lang tid at tørre (ligesom din mor). Næste gang jeg prøver den, prøver jeg ikke at lægge en hvid neglelak under, og ser om det gør noget ved farven. Jeg giver den 4 ud af 5 hjerter. 

xoxo 
Mette




   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar