02 juni 2013

Essie - Bottle Service - skrigpink neglelak

Så var tilbage for en stund efter en lille eksamenspause. Jeg så, at Essie var kommet ud med en ny neon kollektion, og jeg ELSKER neon neglelak. Jeg har bare haft svært med at finde dem her i DK, så når det endelig lykkes, har jeg det godt.



Som du måske kan se (eller ikke kan), så er farven på neglen ikke sammen farve som i flasken. Her har jeg sagt 2 lag på en basecoat. Næste gang jeg prøver den, tager jeg en hvid farve (OPI Alpine Snow) inde under for at få farven til lyse op, for her ligner den mere en pink med lidt coral i mere end en ren skrigpink.

Det der overraskede mig mest var, at den var mat. Jeg burde have regnet det ud, da næsten alle de skrigneglelakker, der bliver lavet for tiden, har mat finish. Jeg tror, at det skyldes, at det bliver for giftig, hvis det skal skinne eller sådan noget. Jeg ved det ikke. Men selvom den er mat, så er den ikke helt mat. Den er mere semi-mat, men jeg valgte alligevel at lægge topcoat på.


Jeg kan rigtig godt lide farven, og den er vild her til sommer. Det eneste der rigtig skuffer mig er, at den ikke er lige så neon på neglen som i flasken. Hmm. Jeg prøver med en den hvide base, og ser om det ikke virker. Jeg giver Essie Bottle Service 4,5 ud af 5 hjerter. Jeg købte min i matas for 100 kr.

xoxo
Mette


ps. en lille notits. Har i lagt mærke til at Essie har ændret flaskerne, så der er kommet navn i toppen og logo på siden med hvid? Det er der i hvert fald. Det sjove er, at sådan har flaskerne set ud i USA, siden de kom på markedet der, og jeg ved egentlig ikke hvorfor, de ikke har set sådan ud herhjemme. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar