03 marts 2013

Butter London i Danmark + review/anmeldelse


Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at lave et indlæg om Butter London, fordi man ikke kan få dem i Danmark. Men så læste jeg her for et stykke tid siden, at de vil komme til Danmark her i 2013. Jeg købte mine, da jeg var i Berlin sidste år. Jeg købte to: The Full Monty som er en standard guld og Pink Ribbon som er en halvgennemsigtig nude.


Jeg har været rigtig glad for dem. Pink Ribbon har jeg nok været mest glad for. Det jeg godt kan lide ved dem er, at de er tynde i konsistensen og så derfor tørrer hurtigt. De er også fri for formaldehyd, toulene og DBP, som åbenbart er dårligt for en. Jeg har også bemærket, at de heller ikke gør mine negle gule, som nogle andre lakker godt kan gøre.


Det eneste minus jeg har ved lakkerne er, at de har en alt for lille børste. Den er svær at arbejde med.
Butter Londons lakker kommer i mange farver. Jeg er ikke sikker, men jeg tror, at de vil blive forhandlet i Sephora. Jeg ved heller ikke, hvad de kommer til at koste, men jeg vil gætte på, at de kommer til at koste over 100 kr.

Butter London får 4,5 ud af 5 hjerter. Kun fordi at børsten er så lille.

xoxo
Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar