06 februar 2013

H&M nail polish - Jo Is In The House og Gosh 549 Holographic







Efter sidst jeg prøvede H&M's neglelakker, blev jeg helt forelsket, så jeg besluttede at se, hvad de ellers havde. Jeg fandt den her holografiske glimmerneglelak. Den er gudeskøn! En godt tip hvis du arbejder med glimmerneglelak er, at putte en basefarve på i nogenlunde samme farve. Så behøver du ikke putte 3-4 lag lak på for at dække, men i stedet 1-2.
Den basefarve jeg valgte er GOSH' holographic. Det er desværre ikke en farve de sælger mere, men jeg ved, at Make Up Store laver en, der er magen til. Jeg valgte den her, fordi den har samme holografiske skær som den fra H&M.




Det problem der er, med den her er, at den skal bruge en basefarve for ikke at falde af. Jeg brugte en grå farve, men forleden testede jeg den med sort base, og man kunne ikke se basen igennem, selvom den er sort. Oven på den grå base og den holografiske, lagde jeg to lag af glimmerlakken. Jeg behøvede ikke top coat på, fordi den skinnede nok af sig selv.






Jo is in the house er en super flot farve, og det ligner, at der er en fest, hver gang jeg kigger ned på mine negle. Det bedste af det hele er, at den kun koster 30 kr. Jeg giver den 5 ud 5 hjerter, fordi det er en god glimmerneglelak. 

xoxo
Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar