24 februar 2013

BarryM glitter nail polishes review/anmeldelse 354 Amethyst Glitter og 340 Aqua Glitter


Jeg handler meget neglelak på nettet, og jeg har fundet BarryM på asos og besluttede mig for at prøve det af, da de ikke koster særlig meget. De koster kun 30 kr. De er rigtig gode, og de fås i en masse farver. Der er også forskellig størrelse glimmer i de forskellige neglelakker. Jeg ejer to, men jeg gav nogle til min veninde i fødselsdagsgave som var lyserøde. Hun er også glad for sine.




345 Amethyst Glitter er en glimmerneglelak med guld, lilla, rød og turkis glimmer i. 340 Aqua Glitter en en ren turkis glimmerlak, men en blanding af store og små stykker turkis glimmer.


Amethyst Glitter oven på Aqua Glitter. Et lag af hver.


De kan varmt anbefales, hvis du kan lide glimmerneglelak. De får 5 ud af 5 hjerter. Det eneste minus jeg har, er bare at der ikke er flere farver, selvom der er mange.

Link til asos: http://www.asos.com/Barry-M/Barry-M-Glitter-Nail-Polish/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2434170&cid=5607&Rf-400=66&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Aqua

xoxo
Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar