13 januar 2013

Rimmel I Love Lasting Finish 280 Sunshine


Rimmel er fornylig kommet ud med en ny serie neglelakker der har navnet I <3 br="br" finish.="finish." lasting="lasting" nbsp="nbsp">



Siden den er i samme flaske som deres 60 seconds neglelakker, tænkte jeg at de nok ville være ligesom dem. Jeg elsker deres 60 seconds neglelakker! Men den her er slet ikke ligesom dem. For det første har den lidt perlemor i den. Det så jeg først da jeg lagde den på. Det er ikke fordi det er noget problem, da man ikke rigtig kan se det, og det samtidig får den til at skinne på en fin måde. For det andet har den ikke den samme børste børste som 60 seconds neglelakkerne, hvilket er skuffende. 60 seconds neglelakkerne koster også 10 kr. mere end lasting finish. For det tredje er den ikke særlig dækkende. Jeg har lagt tre lag på, og den er ikke 100 procent dækkende. Så jeg blev ret skuffet. Nu må vi se om den holder i længere tid end normalt, som den reklamerer for. Den har heller ikke en særlig pæn finish. Der er bobler i, den laver streger og der er kommet hakker i selvom den fik lov at tørre i lang tid. 

Jeg giver den 2 hjerter ud af 5. En for farven og en for holbarheden. Men jeg ved ikke om jeg har lyst til at have den på i længere tid fordi den har en så grim finish. Her er link til neglelakken på Matas' hjemmeside

xoxo Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar