13 juni 2012

Essie har ændret sig


Ja, Essie har ændret sig. De er bare ikke den sammme som de plejede at være. Jeg bliver nødt til at slå op. Haha nej, bare rolig. Det er helt anderledes. Essie har ændret sig på en god måde.

Jeg har ledt efter en lyseblå neglelak i  et stykke tid nu. Jeg så at Essie havde en, så den købte jeg. Den hedder 'Sweet Talker'. Da jeg kom hjem og prøvede den, opdagede jeg at der var noget anderledes ved den. De har ændret børsten, og der formular og er vildt god. Den er dækkende i to lag, og den laver ikke striber i lakken som de ellers plejer at gøre. Jeg elsker forandringen!

Her har jeg sammenlignet Essie 'Sweet Talker' (ny lak) med 'Mint Candy Apple' (gammel lak). Jeg har lavet en anmeldelse af 'Mint Candy Apple' tidligere. Den kan du læse her. De nye børste på lakkerne er blevet større, bredere og rundere. Børsten ligner meget børsterne der er på Rimmel 60 seconds neglelakkerne. Jeg elsker den type børster fordi de gør det nemt at lave en pæn linje ved neglebåndene.

Jeg elsker det Essie har gjort! Før var jeg ikke så vild med Essie neglelakker, men hvis resten er lige så gode, så kan jeg godt forestille mig at jeg kommer til at købe flere i fremtiden.

xoxo
Mette



Ingen kommentarer:

Send en kommentar